søndag 15. november 2009

For en hektisk tid.....

Fy og fy så hektisk det er om dagen. Rekker ikke stort annet enn å passe på snuppa på 16 måneder som er ekstremt aktiv nå,- hun klatrer og spinner rundt hele dagen! :) Men,- sånn skal det være, og andre ting får komme etterhvert. Sånn som å prioritere håndarbeid og blogging. Det kommer liksom ikke i første rekke nå.
I tillegg har vi hatt alvorlig sykdom i nær familie,- det ser ut til å gå rette veien, heldigvis,- vi hadde noen tøffe døgn her......

Noen vakre høstfarger,- jeg simpelthen ELSKER denne tiden på året....


Denne koppen fikk jeg av jenta mi på 6 år her en dag. Jeg hadde en kopp som det sto "Mamma" på. Jeg var så uheldig å dulte til den så den datt i gulvet og ble knust. Da spant hun inn på kjøkkenet, fant en hvit kopp og maling og satte i gang. Veldig stolt av denne, altså. Ble jo myyye finere enn den andre som var butikk-dekorert.




Ja, ja. Et lite livstegn fra meg, kommer sterkere tilbake.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar